آیا واقعا بچه ها به اسباب بازی نیاز دارند؟

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



قبل از داشتن پسرم ، من یک اتاق نشیمن را دیده ام که توسط اسباب بازی ها تصرف شده است. من مصمم شدم که خانه خودم هرگز پر از انقباض چشمک زدن پلاستیکی نمی شود که به ناچار خطرات زیادی ایجاد می کند و من و شوهرم از درد زوزه می کشیم. اما ، مانند همه چیزهای دیگری که گفتم هرگز انجام نخواهم داد ، برای من دشوار بود که از زمانی که در حقیقت پدر و مادر شدم از آنها اجتناب کنم.

برای خرید اسباب بازی ارزان به سایت نی نی پارسه مراجعه کنید.

من سعی کرده ام مجموعه اسباب بازی های کودک نوپای خود را فقط با خرید چند اسباب بازی چوبی که به طور متفکر سرپرستی شده اند محدود کنم و حتی در این صورت ، او بیشتر وقت خود را در خانه صرف بازی با یک کاسه مخلوط کردن و اندازه گیری فنجان ها می کند. همانطور که در حالی که اسباب بازی های داخل خانه را نادیده گرفته ام لذت او را از جعبه های هدیه تماشا کرده ام ، بیشتر و بیشتر کنجکاو شده ام که بچه ها واقعاً به چه تعداد اسباب بازی احتیاج دارند. بنابراین من تصمیم گرفتم که این سوال را از متخصصان رشد کودک بپرسم.

حداقل نگه داشتن اسباب بازی ها
دبورا مک نامارا ، مشاور بالینی در ونکوور و نویسنده کتابچه راهنما برای والدین ، ​​می گوید: "کودکان باید بازی کنند ، اما این به اسباب بازی نیاز ندارد." "آنها محیط خود را کاوش می کنند و مقالاتی را که برای آنها جالب است بررسی می کنند - از قابلمه و قابلمه تا بلوک." به عبارت دیگر ، بچه ها به چیزی برای بازی نیاز دارند ، اما لازم نیست که اینها اسباب بازی باشند. خانه شما احتمالاً اشیای کافی برای سرگرمی و یادگیری آنها دارد.


با رشد کودکان ، روابط آنها با اسباب بازی ها تغییر می کند. در حالی که نوزادان بیشتر مشغول حضور در کنار افرادی هستند که به آنها وابسته هستند ، MacNamara می گوید آنها همچنین می توانند با دهان و دستان خود به کاوش چیزهایی رضایت دهند. آنها به عنوان کودکان نوپا بیشتر به کاوش اشیا علاقه مند می شوند. در طول این مرحله ، نکته اصلی این است که به آنها امکان دسترسی به چیزهای آزاد که تخیل را پرورش می دهند ، باشد. اینها می توانند اشیایی از خانه شما باشند ، مانند قابلمه ها و قابلمه ها یا کاسه های انباشته ، اما اگر می خواهید اسباب بازی های واقعی تهیه کنید ، مواردی مانند بلوک های ساختمانی ، لیوان های تودرتو ، عروسک ها یا حیوانات پر شده گزینه های خوبی هستند. حداقل تعداد اسباب بازی مورد نیاز نیست - در حقیقت ، یک مطالعه اخیر نشان داده است که هنگامی که کودکان نوپا در محیط خود اسباب بازی کمتری دارند ، آنها با هر اسباب بازی بیشتر بازی می کنند ، به آنها اجازه می دهد تمرکز بیشتری داشته باشند و خلاقیت بیشتری بازی کنند. کارشناسان می گویند والدین باید به فرزندان خود اجازه دهند تا به سمت اسباب بازی ها یا اشیا that مورد علاقه خود جلب کنند. با رسیدن به سه سالگی ، مک نامارا می گوید که خلاقیت کودکان واقعاً در حال شکوفایی است و آنها ممکن است به تنهایی بتوانند برای مدت کوتاهی بازی کنند.


7 راه حل ذخیره سازی اسباب بازی برای سال جدید
به گفته آن روآن-لگ ، متخصص اطفال در بیمارستان کودکان در شرق انتاریو در اوتاوا ، یکی از اسباب بازی هایی که والدین باید همیشه در دست داشته باشند کشیدن وسایل و کاغذ است. طراحی می تواند از اوایل دو سال معرفی شود و در تمام دوران کودکی ادامه یابد. Rowan-Legg می گوید ، این مهارت چندین مهارت را ارتقا می بخشد ، و توضیح می دهد که این یک مکان را برای بچه ها فراهم می کند تا احساسات خود را بیان کنند یا تصاویر را به همان روشی که رفتارها را تقلید می کنند ، تقلید کنند. بعلاوه ، نقاشی فرصتی مناسب برای والدین است تا کودکان را به خاطر خلاقیت و کوشش ، که برای رشد و عزت نفس کودکان مهم است ، ستایش کنند و به آنها بیاموزند که لازم نیست همه چیز عالی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:10 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: